Mandal Maskinering as

Mandal Maskinering AS har spesialisert seg på å tilby komplette tjenester innen skjærende bearbeiding. Som underleverandør tar vi på oss både enkeltoppdrag og langsiktig serieproduksjon innen:
• Dreiing
• Fresing
• Sliping
• Honing
• Testing
• Hydraulikk
• Offshore Utleie
• Sveising
• Montering
• Samarbeid om løsninger og serieproduksjon

Vi leverer
• Fleksibilitet
• Kvalitet
• Løsninger

mandal maskinering ill

• Produkter:

Maskinerings- og monteringstjenester. Hydraulisk, mekanisk design, fullskala testing. Offshore service personell. Sveising

• Kompetanse:

Mandal Maskinering er en fleksibel bedrift med mye maskineringskompetanse. Vi utfører krevende maskinering av avanserte konstruksjoner - og i et bredt spekter av materialer som titan grad 5, nikkellegeringer nimonic og inconel, duplex/super duplex, syrefast stål, sort stål, støpejern, bronse/messing, aluminium og plast. Avansert programmering gjøres ved hjelp av EdgeCAM og Gibbs camverktøy Vi har en stab av CNC fagarbeidere/Mekanikere med lang erfaring fra krevende maskinering.

• Kunder:

Industri/offshorebedrifter som: Cameron, NOV, Oceaneering, Brunvoll Thrusters, Volvo AB, Umoe Mandal, Rolls-Royce Marine, Hycast (Norsk Hydro), Aker Solutions, Tomra Systems.

Comments are closed.